lördag 12 juni 2010

ska man skratta eller gråta?


Hejsan. Somamrlovethar kommit, jag måste erkänna att det inte riktigt känns som att det är lov, men den känslan kommer nog förmodligen snart. Jag har en sak att berätta, jag har nu lämnat lmg for good. jag kommer sakna alla söta människor otroligt mycket, men vi kommer ju att ses. Vi var först i kyrkan, sjöng och fick lite saker. det var riktigt fint och ganska roligt faktiskt. sen åkte vi till skolan där vi skrev i varandras böcker, sa hejdå till alla och gav lärarna lite presenter som tack för dessa åren. på kvällen var det sista natten med gänget - mysigt, älskar min ex klass :)

nu är jag på landet, ska vara här nästan hela sommaren, med lite avbrott för stockholm, frankrike, och småland. ha en toppensommar så hörs vi nog ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar